18 nejpopulárnějších mediálních služeb a technologií

Nějaký mediální produkt v každé chvíli konzumuje v průměru každý druhý člověk. Některé průzkumy dokonce tvrdí, že obyvatelé USA tráví konzumováním mediálního obsahu až 12 hodin denně. To je více času, než kolik jej stráví spánkem nebo v práci.
Pro nikoho asi nebude velké překvapení, že nejvíce Američanů sleduje pravidelně televizi, poslouchá rádio, zírá do mobilu nebo tabletu a visí na sociálních sítích.
Výrazně nicméně v posledních letech, a to nejen v USA, narostla rovněž obliba on-line video- a hudebních portálů. A již více než 50 % Američanů využívá také funkce chytré televize nebo možnosti spárovat svůj telefon, tablet či chytré hodinky s automobilem. Zhruba na dvojnásobek se za rok zvýšil počet lidí využívajících technologii ovládání hlasem.
Zdroj: Visualcapitalist.com