Nejlepší akcie z každého sektoru na americkém trhu

Credit Suisse vydala v týdnu seznam nejlepších akcií z jednotlivých sektorů amerického akciového trhu. Analytici označili v každém odvětví až tři top společnosti a jejich akcie v horizontu 6-12 měsíců. Které to jsou?
Uvedené akciové tipy jako celek nelze považovat za správně diverzifikované akciové portfolio. Ceny akcií jsou aktuální k 3. březnu 2015.
Základní materiály
Monsanto
- Cena: 120,20 USD
- Cílová cena: 141 USD
Akcie by letos měly předvést nižší než průměrný historický růst, dlouhodobě ale výsledkům firmy pomůže portfolio produktů zahrnující upravená semena důležitých plodin.
Spotřebitelský sektor
HanesBrands
- Cena: 31,99 USD
- Cílová cena: 130 USD
Silná a stabilní tvorba cash flow je předností firmy. Ta má příležitost zvyšovat zisky díky akvizicím a orientaci na prémiové produkty.
Energetika a síťové služby
SunEdison
- Cena: 22,74 USD
- Cílová cena: 34 USD
Solární projekty firmy jsou na vrcholu, společnost se tak stále více orientuje na větrné elektrárny a řešení pro rodinné domy.
Finance
Affiliated Managers Group
- Cena: 217,04 USD
- Cílová cena: 284 USD
Credit Suisse očekává organický růst a 2-3 větší akvizice během následujícího roku.
Zdravotní péče
Celgene Corporation
- Cena: 118,47 USD
- Cílová cena: 145 USD
Investoři v poslední době sledovali spíše výzvy v oblasti patentů na léky, stabilita prodejů ale podle analytiků z Credit Suisse není správně zahrnuta v ceně.
Průmysl
TransDigm
- Cena: 217,73 USD
- Cílová cena: 230 USD
Podle Credit Suisse nejlepší příběh v leteckém průmyslu, pokud jde o hotovost. Firma má dostatek peněz na akvizice i speciální dividendy.
Služby
Gartner
- Cena: 82,18 USD
- Cílová cena: 90 USD
Síť manažerů firmy, kteří zodpovídají za prodeje řešení dalším firmám, je klíčová. Produktivita firmy velice přesně koreluje s cenou akcií.
Technologie
- Cena: 79,60 USD
- Cílová cena: 104 USD
Facebook podle Credit Suisse bude schopen navyšovat tržby z reklamy bez toho, že by zvětšoval reklamní plochy. Wall Street je prý ohledně výkonnosti Facebooku příliš konzervativní, například pokud jde o nové produkty.
Zdroj: Credit Suisse
Aktuality
