Značce Burberry v prvním fiskálním čtvrtletí v USA meziročně stouply tržby o 4 %
Američtí zákazníci přicházejí na chuť britské módní značce Burberry. To přináší určitou naději na obrat v jejím hospodaření. V prvním fiskálním čtvrtletí (do 28. června) vzrostly tržby Burberry v USA meziročně o 4 %.
Růst přichází po poklesu o 4 % v předchozím čtvrtletí a celoročním propadu o 9 %. Podle generálního ředitele Burberry Joshuy Schulmana ukazuje vývoj na širokou škálu zákazníků v USA, od bohaté elity až po běžné návštěvníky nákupních center. USA tvoří 19 % celkového obratu firmy.
Celkové tržby skupiny Burberry však meziročně klesly o procento na 433 milionů liber. V Evropě, na Blízkém východě, v Indii a v Africe tržby stouply o procento, naopak v Číně klesly o 5 % a v Asii a Tichomoří se snížily o 4 %, zejména kvůli slabšímu turismu v Japonsku.
Cena akcií firmy po zveřejnění výsledků vzrostla o více než 8 %.
Zdroj: CNBC