Keurig Dr Pepper překonala čtvrtletní očekávání díky silné poptávce v USA
Společnost Keurig Dr Pepper ve druhém čtvrtletí překonala odhady Wall Street, když vykázala růst tržeb o 6,1 %. Výsledky podpořila rostoucí poptávka po energetických a nealkoholických nápojích na americkém trhu, zejména díky značkám jako Ghost, Yoo-Hoo a Crush.
Společnost Keurig Dr Pepper ve čtvrtek oznámila, že její tržby za druhé čtvrtletí vzrostly o 6,1 % na 4,16 miliardy dolarů, čímž mírně překonala očekávání analytiků, kteří předpokládali 4,14 miliardy dolarů. Výsledky táhla silná poptávka po energetických nápojích a sladkých limonádách, především v USA.
Firma těžila z pokračujícího zájmu o prémiové balené nápoje včetně značek Yoo-Hoo, Crush a také z růstu značky Ghost, která přispěla 4 procentními body k celkovému nárůstu objemu. Celkový objem prodeje se zvýšil o 5 %, zatímco ve stejném období loňského roku činil růst 1,8 %.
Generální ředitel Tim Cofer uvedl, že i přes nové výzvy ve druhé polovině roku je společnost na dobré cestě splnit svůj výhled pro rok 2025. Keurig Dr Pepper nadále očekává, že celoroční tržby i očištěný zisk porostou.
Firma však čelí výzvám spojeným s nestabilní obchodní politikou prezidenta Donalda Trumpa a celním opatřením, které ovlivňují poptávku i ceny surovin, zejména kávy. Rizika se týkají i exportu do Kanady a Mexika, kde dopady cel a bojkotů mohou narušit část obchodních aktivit. Výsledky Keurig Dr Pepper tak kopírují trend velkých rivalů jako PepsiCo a Coca-Cola, kteří rovněž oznámili lepší než očekávaná čísla.
Zdroj: Reuters