Český e-shop 4camping plánuje dvojnásobek tržeb a expanzi do Evropy
Český e-shop 4camping zaměřený na outdoorové vybavení oznámil ambiciózní plány expanze do Evropy. Společnost chce do roku 2026 zdvojnásobit tržby na 1,45 miliardy korun a otevřít nové prodejny.
Společnost ForCamping provozující e-shop 4camping.cz se zaměřuje na rozsáhlou expanzi jak na zahraniční trhy, tak na rozšíření kamenných prodejen. Po výrazném nárůstu tržeb v roce 2024, kdy očekává obrat 890 milionů korun, se firma chce do roku 2026 dostat na dvojnásobek loňských tržeb, 1,45 miliardy korun.
Expanze do zahraničí již v roce 2024 zahrnovala vstup na trhy v Polsku, Itálii, Španělsku a Francii. Firma plánuje spuštění lokalizovaných e-shopů v Německu, Rakousku a Švýcarsku a následně také v Nizozemí a Belgii. Výrazný růst bude také v kamenných prodejnách, kde v Česku vzroste jejich počet z 18 na 30.
Podle výkonného ředitele společnosti Ondřeje Žáka je klíčovým cílem nejen růst tržeb, ale i zvýšení podílu vlastních značek ZULU, Warg a MOOA na téměř 32 % do roku 2026. Tento krok má podpořit expanzi a přinést nové možnosti prodeje i růst na evropských trzích.
Zdroj: 4camping.cz