US MARKETOtevírá za: 46 h 22 m
DOW JONES+0,78 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,70 %
META-0,55 %
TSLA+2,09 %
AAPL-0,09 %

Firemní dluhopis s výnosem 7 %: Český zábavní koncept TEPfactor jde do světa

Zábavní koncept TEPfactor neboli česká Pevnost Boyard chystá letos expanzi do zahraničí. Kromě Dubaje otevře svůj park také v Polsku.

Společnost TEPfactor, která provozuje zábavní centra ve stylu slavné televizní show Pevnost Boyard, připravuje na letošní rok expanzi do zahraničí a rozšíření svých poboček v České republice. V současnosti vlastní a provozuje pobočku v Chotilsku na Slapech, ve výstavbě je centrum v Dubaji a na konci léta by měla přibýt Varšava.

Společnost prošla během podzimu v přípravách na expanzi celkovou restrukturalizací, jejímž cílem bylo zefektivnit procesy, maximálně využít potenciální synergie a sjednotit značku a její prezentaci pro veřejnost. Od podzimu se tak značka přejmenovala na TEPfactor (původně TEPfaktor), v provozu je nový web a upraveno bylo i logo.

Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, který začali projevovat potenciální zahraniční partneři a který vzbudila také prezentace firmy na Franchise Expo v Paříži, se firma rozhodla pro zahraniční expanzi. "Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšíří, je Dubaj, kam již dorazily kontejnery s vybavením. Naše centrum bude stát v prestižní a trendy lokalitě Jumeirah Beach Residence v oblasti Dubai Marina, kam obyvatelé Dubaje i turisté míří za zábavou, do restaurací nebo na krásnou veřejnou pláž," říká Jan Daneš, marketingový a obchodní ředitel TEPfactoru.

Kromě Dubaje se jedná o vhodné lokalitě ve Varšavě, společnost je ve finální fázi jednání o pronájmu prostor v jednom z tamních předních obchodních center. V plánu je otevřít tam pobočku na konci léta. Společnost také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi CzechTrade.

Vedle zahraničí se společnost soustředí i na aktivity v Česku. Zábavní centrum v Chotilsku bylo upraveno a rozšířeno a pro návštěvníky jsou připraveny nové úkoly a také lepší možnosti ubytování a stravování. "V Mikulově vlastníme pozemek a po otevření poboček v Dubaji a Varšavě nasměrujeme úsilí právě tam," pokračuje Daneš. "Doufáme, že druhou pobočku v České republice začneme budovat do konce letošního roku. Vidíme zde velký potenciál, protože bude strategicky usazena mezi tři velká města – Brno, Bratislavu a Vídeň."

Nabídka dluhopisů

Jako formu financování dalších aktivit v České republice si společnost TEPfactor vybrala dluhopisy, díky kterým se investoři mohou stát součástí plánu na vytvoření nového zábavního centra v Mikulově. Firma předpokládá, že v roce 2020 bude mít moravský projekt roční obrat 20 milionů Kč.

U dluhopisů TEPfactor 2 nabízí firma úrok 7 % ročně, splatnost je tříletá. "Adrenalinová zábava je moderní záležitost pro jednotlivce i velké korporace, a stává se proto zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat peníze na firemní růst. A pro veřejnost jde o smysluplnou možnost zhodnocení úspor," doplňuje Jan Daneš. Úpis dluhopisů probíhá do konce března 2018.

Dluhopisy jsou zajištěné pozemkem, na kterém se bude stavět, osobním majetkem jednatele firmy a majetkem pět let fungujícího areálu v Chotilsku, jehož roční obrat je přes 30 milionů Kč.


VŠE O EMISI DLUHOPISŮ TEPFACTOR 2


Firemní dluhopisyZábava a zábavní průmysl
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika