US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+1,00 %
NASDAQ+0,52 %
S&P 500+0,52 %
ČEZ+0,25 %
KB+0,00 %
Erste+1,08 %

Netflix uvedl loni více vlastních pořadů než HBO

Internetové videopůjčovně a televizi Netflix se daří plnit záměr stát se předním producentem původních programů. V loňském roce společnost vyprodukovala více exkluzivních pořadů, měřeno v hodinách, než placená televize HBO. Agresivní expanze však také něco stojí. Společnost příští měsíc zvýší ceny pro věrné předplatitele a čelí tvrdší konkurenci ze strany levnějších soupeřů.

Redakce IW
Redakce IW
19. 4. 2016 | 8:54
Média

V loňském roce Netflix uvedl 450 hodin vlastních show a filmů, zatímco HBO, která patří mediální společnosti Time Warner, 401 hodin. V letošním roce chtějí obě společnosti vyprodukovat více než 600 hodin původních pořadů

Netflix příští měsíc otestuje věrnost svých dlouhodobých předplatitelů a zvýší měsíční poplatek o 25 % na deset dolarů měsíčně.

HBO má však stále obrovskou výhodu před Netflixem v prestiži. Loni HBO vyhrála 43 cen Emmy, více než jakákoliv jiná televizní síť. Původní programy Netflixu získaly pouze čtyři ocenění, o jedno méně než programy konkurenčního Amazonu.

Netflix zahájil činnost v roce 2007. Od té doby expandoval do celého světa, nejprve do Kanady, poté do Latinské Ameriky, Evropy, Austrálie, na Nový Zéland a do Japonska. V současnosti je dostupný ve zhruba 190 zemích včetně České republiky, převážně však v angličtině. Služba je přístupná prakticky na jakémkoli zařízení, které má připojení k internetu, včetně osobních počítačů, tabletů, chytrých telefonů, chytrých televizí a herních konzolí.

Netflix současně uvedl, že v prvním čtvrtletí získal po celém světě 6,74 milionu zákazníků. Nyní tak má 81,5 milionu předplatitelů, napsala agentura AP.

Zdroj: ČTK

Americké akcieMédiaTelevizeZábava a zábavní průmysl
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciové tipy na prázdniny, na které v mainstreamu nenarazíte

Akciové tipy na prázdniny, na které v mainstreamu nenarazíte

27. 6.-Vendula Pokorná