US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,30 %
NASDAQ+0,44 %
S&P 500+0,41 %
ČEZ+0,00 %
KB-0,67 %
Erste-2,61 %

Zisk italské oděvní firmy Calzedonia loni mírně klesl

Italskému výrobci spodního prádla a punčochového zboží Calzedonia se v loňském roce snížil hrubý provozní zisk (EBITDA) o dvě procenta na 478 milionů eur. Letos plánuje otevřít nové obchody na strategicky důležitých trzích, tedy v USA, Číně a Japonsku. Uvedla to firma v úterním prohlášení.

Redakce IW
Redakce IW
12. 3. 2019 | 15:59
Itálie

Tržby společnosti se snížily o 0,5 procenta na 2,3 miliardy eur, bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů však stouply o dvě procenta. Tržby ze zahraničí měly na celkových tržbách podíl 55 procent. Investice činily 209 milionů eur.

Společnost má více než 4 000 obchodů ve 49 zemích světa, včetně České republiky. Loni otevřela 217 nových obchodů, z toho 207 v zahraničí, především v USA, Číně, Rusku, Španělsku a Francii, napsaly agentury APA a Reuters.

Firmu založil v roce 1986 průmyslník Sandro Veronesi. Kromě značky Calzedonia vlastní také značky Intimissimi, Tezenis a Falconeri. Společnost má výrobní závody v Itálii, Chorvatsku, Srbsku, Bulharsku, Rumunsku, na Srí Lance a od loňského roku také v Etiopii.

Zdroj: ČTK

ItálieVýsledková sezóna
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akcie, dluhopisy a ekonomika: Tyhle grafy si nalepte na ledničku, než zase začnete rozdávat rozumy

Akcie, dluhopisy a ekonomika: Tyhle grafy si nalepte na ledničku, než zase začnete rozdávat rozumy

25. 8.-Andrej Rády
Ponaučení pro investory