Philip Morris ČR: Konkurenční bezdýmný produkt glo má v Česku 25 000 uživatelů

Zástupce společnosti British American Tobacco (BAT) uvedl, že zahřívané cigarety značky glo již používá v Česku zhruba 25 000 lidí. Současně uvedl, že konkurenční výhodou pro BAT může být uvedení ochucených verzí zahřívaných produktů. Philip Morris ČR měla ke konci roku 2018 již 22 6000 uživatelů své značky IQOS s náplněmi HEETS.
"Je nutné připomenout, že Philip Morris ČR uvedla IQOS o 15 měsíců dříve než konkurence. Masové rozšíření zahřívaných cigaret by bylo pro Philip Morris ČR relativně nepříznivou zprávou, protože dochází ke snižování marží. V této souvislosti jen připomínáme, že Philip Morris ČR produkty IQOS respektive HEETS nevyrábí, ale dováží je od firem ze skupiny Philip Morris jako přeprodejní jednotka," říká analytik Milan Vaníček z J&T Banky.
Zdroj: J&T Banka