Jak vypadá jedna minuta na internetu? Stačil jeden rok, aby pořádně nabobtnala

Firmám jako Facebook, LinkedIn nebo Google hraje do karet jedna věc - aktivita na internetu prudce roste. O budoucí zisky se tak tyto společnosti bát nemusejí.
Aktivita na internetu se v některých případech za jediný rok několikanásobně zvýšila. Mezi minutou na internetu v roce 2012 a minutou na internetu na podzim 2013 je tak často výrazný rozdíl.
V procentním vyjádření to vypadá takto:
První důvod je prostý - jednoduše je více lidí on-line. Procento světové populace, které používá internet, vzrostlo za poslední rok o 3 procentní body na 38,3 %. Mnohem důležitější však je, že rychlost připojení celosvětově vzrostla průměrně o 17 %.
Tyto dva faktory znamenají, že více lidí než kdykoli dříve na internetu hledá, nakupuje, nahrává a stahuje. Díky kampani internetových firem ("celý svět bude jednou on-line") bude jistě uživatelů přibývat a tržby těchto společností porostou.
Minutu na internetu už v březnu 2012 popsal Intel.
Zdroj: Quartz