Hyundai v Česku čeká letos dvouciferný růst prodeje

Zastoupení jihokorejské značky Hyundai letos čeká v Česku dvouciferný růst prodeje. Loni firma zvýšila odbyt o sedm procent na 16 239 vozů, zatímco trh o pět procent klesl. Uvedl to generální ředitel společnosti Vladimír Vošický na páteční tiskové konferenci.
Společnost Hyundai, která se loni v marketingových aktivitách vymezovala vůči Škodě Auto, chce letos svůj tržní podíl dále posílit. Podle Vošického ale nemá ambice stát se nejprodávanější značkou na trhu.
Dovozce letos plánuje k nynějším 49 přidat další čtyři až pět autorizovaných partnerů a rozšířit tak počet provozoven o sedm až osm. Mezi novinkami, které přijdou letos na český trh, budou v prvním pololetí mini vůz i10, SUV Grand SantaFe a luxusní sedan Genesis, kterým chce Hyundai konkurovat prémiovým značkám vyšší střední třídy. Na konci třetího čtvrtletí pak přijde model i20.
Zdroj: ČTK