Coca-Cola uvádí na trh nový produkt, limonádu Coca-Cola Life

Společnost Coca-Cola kvůli svému klíčovému produktu čelí už několik let ostré kritice. Cukr obsažený v originální Coca-Cole je strašákem dietologů sledujících rostoucí počty obézních lidí a umělá sladidla obsažená v Coca-Cole Light a Coca-Cole Zero zase vzbuzují obavy z toho, že jejich užívání není tak zdravé, jak se snaží výrobce limonád tvářit, a ve svém důsledku rovněž vedou k růstu váhy. Coca-Cola proto uvádí na trh nový produkt - limonádu Coca-Cola Life, která bude slazená přírodním sladidlem, stévií.
Coca-Cola Life je zatím dostupná v Chile, Argentině a Spojeném království.
"Plechova Coca-Coly slazená extraktem z listů stévie obsahuje 89 kalorií a bude k dostání v zeleném provedení kontrastujícím s klasickým designem limonád," píše list The Guardian. Plechovka klasické Coca-Coly obsahuje 139 kalorií.
Stévie je sice dobrou zprávou pro dietology a lidi vyznávající zdravý životní styl, je však otázkou, do jaké míry osloví mainstreamové zákazníky.
Zdroj: The Guardian