US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+0,63 %
NASDAQ+0,47 %
S&P 500+0,52 %
ČEZ+2,84 %
KB+0,40 %
Erste+0,06 %

Metro spojí v oblasti e-commerce v Číně síly s Alibabou

Německá maloobchodní skupina Metro, která provozuje v Česku velkoobchody Makro, vytvoří partnerství s čínskou internetovou společností Alibaba Group. Metro spustí v Číně svůj oficiální internetový obchod na platformě Tmall Global od Alibaby a bude zde nabízet řadu německých výrobků. Vyplývá to z prohlášení, které německá firma zaslala ČTK.

Redakce IW
Redakce IW
11. 9. 2015 | 11:44
Maloobchod

Metro má v současnosti v Číně přes 80 prodejen Cash & Carry. Díky Tmall rozšíří svůj prodej i na internet. V první fázi nabídne Alibaba zájemcům na internetu více než 100 produktů privátních značek Metro a značek dalších německých dodavatelů. Budou mezi nimi mléčné výrobky, trvanlivé potraviny, káva, čokoláda či kosmetika.

Firma Metro vstoupila na čínský trh v roce 1996. V současnosti má v 57 městech 82 velkoobchodů a přes 12 tisíc zaměstnanců.

Zdroj: ČTK

Alibaba Group HoldingEvropské akcieMaloobchod
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciové tipy na prázdniny, na které v mainstreamu nenarazíte

Akciové tipy na prázdniny, na které v mainstreamu nenarazíte

27. 6.-Vendula Pokorná