Metro spojí v oblasti e-commerce v Číně síly s Alibabou

Německá maloobchodní skupina Metro, která provozuje v Česku velkoobchody Makro, vytvoří partnerství s čínskou internetovou společností Alibaba Group. Metro spustí v Číně svůj oficiální internetový obchod na platformě Tmall Global od Alibaby a bude zde nabízet řadu německých výrobků. Vyplývá to z prohlášení, které německá firma zaslala ČTK.
Metro má v současnosti v Číně přes 80 prodejen Cash & Carry. Díky Tmall rozšíří svůj prodej i na internet. V první fázi nabídne Alibaba zájemcům na internetu více než 100 produktů privátních značek Metro a značek dalších německých dodavatelů. Budou mezi nimi mléčné výrobky, trvanlivé potraviny, káva, čokoláda či kosmetika.
Firma Metro vstoupila na čínský trh v roce 1996. V současnosti má v 57 městech 82 velkoobchodů a přes 12 tisíc zaměstnanců.
Zdroj: ČTK
Aktuality
