US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES+1,07 %
NASDAQ-0,55 %
S&P 500+0,06 %
ČEZ-1,05 %
KB+0,30 %
Erste-0,31 %

Listu The New York Times se daří díky digitálnímu předplatnému

Americkému listu The New York Times přibylo v posledních třech měsících roku 2018 nejvíce digitálních předplatitelů od volebního období v roce 2016. Bylo jich 265 000 a deník díky nim překonal odhady zisku i tržeb. Oznámila to společnost New York Times Company, která 167 let starý list vydává. Dodala, že do roku 2025 chce počet digitálních předplatných navýšit ze současných 4,3 milionu na deset milionů.

Redakce IW
Redakce IW
6. 2. 2019 | 20:28
Americké akcie

Akcie podniku v reakci na zprávu přidaly téměř devět procent. Příjmy z reklamy v tištěném periodiku se sice v závěrečném čtvrtletí opět o deset procent snížily, zato se dařilo internetové reklamě. Ta přidala 23 procent. Celkově se obrat z reklamy zvýšil o čtyři procenta na 502,7 milionu dolarů. Čistý zisk se vyšplhal na 55,2 milionu dolarů, ve stejném období loňského roku firma ještě vykázala ztrátu 56,8 milionu dolarů.

Šéf Mark Thompson ujistil, že NYT hodlá navzdory propadu konkurenčních digitálních médií typu Vice Media a BuzzFeed, která kvůli snížení nákladů propouštějí, investovat více do zpravodajství. Nakladatelství sází také na nové formáty. Po úspěchu podcastu The Daily chystá ve spolupráci s kabelovou stanicí FX dokumentární sérii The Weekly.

Zdroj: ČTK

Americké akcieMédiaVýsledková sezóna
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciové tipy na prázdniny, na které v mainstreamu nenarazíte

Akciové tipy na prázdniny, na které v mainstreamu nenarazíte

27. 6.-Vendula Pokorná