US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,20 %
NASDAQ+0,49 %
DOW JONES+0,55 %
PX+err %
ČEZ-0,08 %
NVIDIA+3,56 %

Firemní dluhopis s výnosem 7 %: Český zábavní koncept TEPfactor jde do světa

Zábavní koncept TEPfactor neboli česká Pevnost Boyard chystá letos expanzi do zahraničí. Kromě Dubaje otevře svůj park také v Polsku.

Společnost TEPfactor, která provozuje zábavní centra ve stylu slavné televizní show Pevnost Boyard, připravuje na letošní rok expanzi do zahraničí a rozšíření svých poboček v České republice. V současnosti vlastní a provozuje pobočku v Chotilsku na Slapech, ve výstavbě je centrum v Dubaji a na konci léta by měla přibýt Varšava.

Společnost prošla během podzimu v přípravách na expanzi celkovou restrukturalizací, jejímž cílem bylo zefektivnit procesy, maximálně využít potenciální synergie a sjednotit značku a její prezentaci pro veřejnost. Od podzimu se tak značka přejmenovala na TEPfactor (původně TEPfaktor), v provozu je nový web a upraveno bylo i logo.

Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, který začali projevovat potenciální zahraniční partneři a který vzbudila také prezentace firmy na Franchise Expo v Paříži, se firma rozhodla pro zahraniční expanzi. "Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšíří, je Dubaj, kam již dorazily kontejnery s vybavením. Naše centrum bude stát v prestižní a trendy lokalitě Jumeirah Beach Residence v oblasti Dubai Marina, kam obyvatelé Dubaje i turisté míří za zábavou, do restaurací nebo na krásnou veřejnou pláž," říká Jan Daneš, marketingový a obchodní ředitel TEPfactoru.

Kromě Dubaje se jedná o vhodné lokalitě ve Varšavě, společnost je ve finální fázi jednání o pronájmu prostor v jednom z tamních předních obchodních center. V plánu je otevřít tam pobočku na konci léta. Společnost také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi CzechTrade.

Vedle zahraničí se společnost soustředí i na aktivity v Česku. Zábavní centrum v Chotilsku bylo upraveno a rozšířeno a pro návštěvníky jsou připraveny nové úkoly a také lepší možnosti ubytování a stravování. "V Mikulově vlastníme pozemek a po otevření poboček v Dubaji a Varšavě nasměrujeme úsilí právě tam," pokračuje Daneš. "Doufáme, že druhou pobočku v České republice začneme budovat do konce letošního roku. Vidíme zde velký potenciál, protože bude strategicky usazena mezi tři velká města – Brno, Bratislavu a Vídeň."

Nabídka dluhopisů

Jako formu financování dalších aktivit v České republice si společnost TEPfactor vybrala dluhopisy, díky kterým se investoři mohou stát součástí plánu na vytvoření nového zábavního centra v Mikulově. Firma předpokládá, že v roce 2020 bude mít moravský projekt roční obrat 20 milionů Kč.

U dluhopisů TEPfactor 2 nabízí firma úrok 7 % ročně, splatnost je tříletá. "Adrenalinová zábava je moderní záležitost pro jednotlivce i velké korporace, a stává se proto zajímavou investiční příležitostí. Podnikové dluhopisy jsou oblíbenou a stále častěji vyhledávanou cestou, jak získat peníze na firemní růst. A pro veřejnost jde o smysluplnou možnost zhodnocení úspor," doplňuje Jan Daneš. Úpis dluhopisů probíhá do konce března 2018.

Dluhopisy jsou zajištěné pozemkem, na kterém se bude stavět, osobním majetkem jednatele firmy a majetkem pět let fungujícího areálu v Chotilsku, jehož roční obrat je přes 30 milionů Kč.


VŠE O EMISI DLUHOPISŮ TEPFACTOR 2


Firemní dluhopisyZábava a zábavní průmysl
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh