US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,11 %
NASDAQ+0,22 %
DOW JONES-0,07 %
PX-0,53 %
ČEZ+0,31 %
NVIDIA+1,81 %

Mediální revoluce v praxi: Věříte novinám? Američtí inzerenti vůbec

Odklon inzerentů od tištěných novin a jejich láska k Internetu a dalším kanálům není ničím novým. Je ovšem překvapivé, jak obrovský propad v oblasti tištěné inzerce nastal. Ukazuje to například graf tržeb amerických vydavatelů tištěných periodik za reklamu. Za zmínku stojí fakt, že je celá statistika přepočítána na dolary z roku 2011. A o ztrátě hodnoty dolaru za uplynulá desetiletí jsme psali již mnohokrát. Ruce pryč od novin, ani v České republice, která je v marketingu o několik let pozadu za vyspělým světem, se novinám v 21. století nedaří odrážet nástup elektronických alternativ.

Redakce IW
Redakce IW
2. 3. 2012 | 11:00
Média

Zdroj: TheAtlantic

Aktualita pro rok 2026

Média
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciový býčí trend jako americký národní zájem? Nedivte se!

Akciový býčí trend jako americký národní zájem? Nedivte se!

27. 11.-Andrej Rády
Americké akcie