Čínská aplikace pro sdílení videí TikTok spustila internetový prodej v USA

Čínská aplikace pro sdílení krátkých videí TikTok spustila po měsících zkušebního provozu internetový prodej ve Spojených státech. Firma, která spadá pod internetový podnik ByteDance, o tom v úterý informovala na svém blogu. TikTok se snaží napodobit úspěch, kterého v USA dosáhly konkurenční platformy Shein a Temu založené v Číně.
TikTok má ve Spojených státech více než 150 milionů uživatelů. Ti budou teď moci na svých profilech sledovat videa a přímé přenosy, které odkazují na prodej. Aplikace nabízí tvůrcům, značkám a obchodníkům nástroje na přípravu takového obsahu.
Mezi nové funkce patří záložka, kde mohou firmy vystavovat své produkty. Logistiku a platby zaštiťuje TikTok. Firma uvedla, že svou nákupní službu propojila s různými platformami třetích stran, jako jsou například Shopify, Salesforce a Zendesk.
TikTok spustil internetový prodej vedle Číny už také v Thajsku, ve Vietnamu, v Malajsii, Singapuru, Británii nebo na Filipínách.
Zdroj: ČTK