US MARKETZavírá za: 3 h 28 m
DOW JONES-0,64 %
NASDAQ+1,61 %
S&P 500+0,72 %
META+2,60 %
TSLA+6,75 %
AAPL+1,02 %

Meta tvrdí, že reklamy na jejích platformách zvýšily díky umělé inteligenci návratnost výdajů

Reklamy na sociálních sítích společnosti Meta Platforms zaznamenaly díky zapojení umělé inteligence (AI) zvýšení návratnosti výdajů v průměru o 32 procent. V rozhovoru s agenturou Bloomberg to ve čtvrtek na Světovém ekonomickém fóru (WEF) v Davosu řekla Nicola Mendelsohnová, která ve firmě vede tým Global Business Group.

Mendelsohnová uvedla, ze reklamy využívající AI snížily výdaje při získávání klientů a zákazníků přibližně o 17 procent. Výrazně podle ní také usnadnily proces tvorby kampaní. Zatímco dříve si příprava kampaně vyžádala 15 až 30 kroků, nyní je možné to podle ní zvládnout jedním tlačítkem.

Společnost Meta loni pro inzerenty zavedla nástroje generativní AI s funkcemi, které umožňují rychleji vytvářet obrázky a texty a odhadovat úspěšnost reklam. Agentura Bloomberg tento krok spojuje s širším úsilím firmy zlepšit výkonnost a kompenzovat ztrátu údajů o cílení reklamy, o něž Meta přišla po změnách ochrany osobních údajů společnosti Apple.

Zdroj: ČTK

Meta Platforms (Facebook)Reklama a marketingUmělá inteligence (AI)
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika