Co dělat, když máte 5 minut a chytrý telefon

Čas jsou peníze. Toto pořekadlo zná snad každý. Ale ruku na srdce, skutečně využíváte čas efektivně?
Každodenní život je plný čekání. Při cestě do práce, v čekárně u doktora či na schůzce s klientem nebo obchodním partnerem. Někdo si jen tak přemýšlí, jiný vyřizuje telefonáty nebo si čte. Pokud máte po ruce chytrý telefon, zkuste pět triků, které vám pomohou rozvíjet sebe nebo váš byznys.
1. Uspořádejte si seznam úkolů
Existuje řada aplikací, s nimiž můžete vytvářet a organizovat své úkoly. Takováto soupiska vám usnadní život a uvolní místo v hlavě přemýšlení a kreativitě.
2. Tweetujte chytře
Většina předních firem a podnikatelů využívá Twitter, ale ne efektivně. Masově retweetuje cizí obsah nebo na svém profilu "tlačí" něco neosobního. Skoncujte s tím a zaměřte se na osobnější kontakt se svými followery, kteří vytvářejí vaši značku a síť. Konverzaci s nimi můžete ve svém byznysu náležitě zužitkovat.
3. Děkovný e-mail
Kdy naposledy pro vás někdo udělal něco, co vás skutečně potěšilo? Některý z klientů nebo někdo z vaší rodiny? A nezapomněli jste náhodou na jednu důležitou věc? Využijte volný čas a napravte to! Pošlete jim děkovnou zprávu (pokud jde o firemní komunikaci, držte se komunikace přes e-mail).
4. Sdílejte zkušenosti
Stáhněte si některou z aplikací, které jsou založeny na hodnocení uživatelů. Jednou takovou je například Yelp, s níž můžete procházet recenze (a sami hodnotit) restaurace, bary, obchody a další podniky. Až budete chtít zkusit novou kavárnu po cestě domů, podívejte se nejdříve, jak ji hodnotí ostatní uživatelé. Kromě další sociální sítě jde o skvělý nástroj pro výzkum trhu.
5. Učte se cizí jazyky
Trénujte si mozek každodenním pilováním cizích jazyků. Některé bezplatné aplikace umožňují výuku mnoha světových jazyků v jednoduchých a "stravitelných" denních lekcích. Nejprve nastavíte čas, který se zavazujete každý den učení věnovat, a aplikace vám na základě toho "ušije lekce na míru". Kromě mentálního tréninku vám učení nových jazyků usnadní komunikaci s kolegy, prodavači, klienty i známými z jiných zemí.
Zdroj: entrepreneur.com