CME: Konkurenční Prima zvýší ceny za reklamu

Podle Hospodářských novin chystá agentura Media Club, která zastupuje českou televizi Prima před inzerenty, na příští rok zvýšení cen za reklamu o 10-12 %. Zvýšení cen má být umožněno růstem poptávky ze strany inzerentů a zaplněností reklamního prostoru.
"Podotýkáme, že uváděná změna cen od Primy znamená katalogové ceny, zatímco reálné ceny (po slevách) se mohou lišit. CME čísla o vývoji cen nezveřejňuje, ale předpokládáme mírný růst cen v příštím roce," uvedl analytik Pavel Ryska z J&T Banky.
"Prima má na českém trhu podíl zhruba 27 %, skupina CME 59 %. Ke zvýšení cen reklamy by tedy mohla přistoupit i CME, což by jí pomohlo podpořit ziskovost na svém největším trhu. Zprávu vnímáme lehce pozitivně, cena akcií CME by mohla reagovat mírným růstem," doplnil Miroslav Frayer, analytik z Komerční banky.
Zdroj: Hospodářské noviny