US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,45 %
NASDAQ-0,30 %
S&P 500-0,25 %
ČEZ+0,08 %
KB+0,38 %
Erste-0,05 %

Microsoft otevírá svůj první značkový obchod v Evropě

Americká softwarová společnost Microsoft ve čtvrtek v Londýně otevírá svůj první značkový maloobchod v Evropě. Zájemcům nabízí vše od herních přístrojů Xbox a tabletů Surface po rozšířenou realitu a lekce práce se sociální sítí LinkedIn. Londýnský obchod je po Sydney a New Yorku teprve třetím značkovým obchodem Microsoftu.

Redakce IW
Redakce IW
11. 7. 2019 | 10:47
Microsoft

Microsoft se tak přidává k rostoucímu počtu technologických firem, které se původní internetový prodej rozhodly rozšířit i do kamenných obchodů. "Není pochyb o tom, že fyzický obchod je ve skutečnosti velmi dobrý pro výběr fyzických produktů, a proto jsme tady," řekl marketingový ředitel Microsoftu Chris Capossela.

Třípodlažní obchod Microsoftu se nachází v centru Londýna, na Oxford Circus, pouze několik minut od londýnského značkového obchodu firmy Apple. Capossela odhadl, že ho může ročně navštívit 86 milionů kupujících a turistů.

Obchod byl navržen tak, aby si v něm každý našel to své - od mladých fanoušků her a studentů, kteří chtějí vylepšit svůj profil na LinkedIn, po malé podniky využívající Office a cloudové služby. Zaměstnanci obchodu dohromady mluví 45 různými jazyky, včetně znakového, poznamenala agentura Reuters.

Microsoft je jednou z mála firem, která si může v Británii dovolit expanzi do kamenných obchodů. Podle průzkumu společnosti PwC se z 500 hlavních tříd v Británii loni vytratilo v čistém vyjádření rekordních 2 481 obchodů, protože spotřebitelé dávají přednost nákupům na internetu.

Zdroj: ČTK

EvropaMicrosoftSoftware
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

S&P 500: Největší firmy táhnou trh nahoru. A vám to vadí?!

S&P 500: Největší firmy táhnou trh nahoru. A vám to vadí?!

8. 8.-Andrej Rády
Americké akcie