US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ+0,46 %
NVIDIA-2,47 %

Microsoft otevírá svůj první značkový obchod v Evropě

Americká softwarová společnost Microsoft ve čtvrtek v Londýně otevírá svůj první značkový maloobchod v Evropě. Zájemcům nabízí vše od herních přístrojů Xbox a tabletů Surface po rozšířenou realitu a lekce práce se sociální sítí LinkedIn. Londýnský obchod je po Sydney a New Yorku teprve třetím značkovým obchodem Microsoftu.

Redakce IW
Redakce IW
11. 7. 2019 | 10:47
Microsoft

Microsoft se tak přidává k rostoucímu počtu technologických firem, které se původní internetový prodej rozhodly rozšířit i do kamenných obchodů. "Není pochyb o tom, že fyzický obchod je ve skutečnosti velmi dobrý pro výběr fyzických produktů, a proto jsme tady," řekl marketingový ředitel Microsoftu Chris Capossela.

Třípodlažní obchod Microsoftu se nachází v centru Londýna, na Oxford Circus, pouze několik minut od londýnského značkového obchodu firmy Apple. Capossela odhadl, že ho může ročně navštívit 86 milionů kupujících a turistů.

Obchod byl navržen tak, aby si v něm každý našel to své - od mladých fanoušků her a studentů, kteří chtějí vylepšit svůj profil na LinkedIn, po malé podniky využívající Office a cloudové služby. Zaměstnanci obchodu dohromady mluví 45 různými jazyky, včetně znakového, poznamenala agentura Reuters.

Microsoft je jednou z mála firem, která si může v Británii dovolit expanzi do kamenných obchodů. Podle průzkumu společnosti PwC se z 500 hlavních tříd v Británii loni vytratilo v čistém vyjádření rekordních 2 481 obchodů, protože spotřebitelé dávají přednost nákupům na internetu.

Zdroj: ČTK

EvropaMicrosoftSoftware
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio