Luxusní značka Louis Vuitton uzavřela dohodu o partnerství s NBA

Francouzská luxusní značka Louis Vuitton, která je známá především svými drahými koženými kabelkami, uzavřela dohodu o partnerství s americkou basketbalovou ligou NBA. V rámci tohoto partnerství vytvoří vitrínu pro trofej této ligy a bude vyrábět oblečení inspirované NBA. Oznámila to firma, která je součástí francouzské luxusní skupiny LVMH.
Dohoda představuje první spojenectví značky Louis Vuitton s některou ze severoamerických sportovních lig. Značka se nyní snaží více oslovit americké spotřebitele a mladší zákazníky.
Sportovci mohou podobně jako filmové či hudební hvězdy ovlivňovat módní trendy, protože fanoušci se snaží napodobit jejich vzhled a často sledují každý jejich počin na sociálních sítích. Módní značky se takovéhoto působení na spotřebitele snaží čím dál více využívat, píše agentura Reuters.
Louis Vuitton je podle tržeb největší luxusní značkou na světě. Většinu svých kabelek vyrábí ve Francii, v loňském roce nicméně otevřela svůj třetí závod na výrobu koženého zboží ve Spojených státech. Slavnostního otevření podniku se zúčastnili americký prezident Donald Trump a šéf LVMH Bernard Arnault.
Zdroj: ČTK