US MARKETOtevírá za: 2 h 57 m
DOW JONES-0,21 %
NASDAQ+0,72 %
S&P 500+0,10 %
META+0,51 %
TSLA+4,07 %
AAPL-0,28 %

Televizní stanice CNBC ztrácí diváky, sledovanost klesá na 21leté minimum

Sledovanost televizní stanice CNBC v srpnu klesla nejníže od února 1993. Důvod není zcela jasný - může se jednat o nezajímavost finančního světa, který plně ovládají tři velké centrální banky, lhostejnost diváků vůči novým tvářím na obrazovce, důsledek éry vysokofrekvenčního obchodování, které vyřazuje ze hry tradery, a ti už tak nemusejí sledovat zprávy, únava z hysterického projevu Jima Cramera nebo obyčejný nezájem o dění na trzích ve chvíli, kdy se volatilita pohybuje na rekordních minimech.

Sledovanost CNBC v letošním roce klesá každý měsíc a následuje ji i příjem z reklamy. Tímto tempem by za měsíc nebo dva mohla televize mít nejnižší sledovanost ve své historii.

Zdroj: Zero Hedge

Spojené státy americké (USA)Zpravodajství
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika