US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-0,05 %
NASDAQ+0,13 %
DOW JONES-0,65 %
PX-0,86 %
ČEZ+0,16 %
NVIDIA+1,78 %

BMW uvažuje o internetovém prodeji všech svých modelů

Německá automobilka BMW uvažuje o širším využívání internetu při prodeji svých vozů a počítá také s prodejem přímo v domovech zákazníků. Uvedl to podle listu Wirtschaftswoche šéf německého prodeje BMW Roland Krüger.

Redakce IW
Redakce IW
21. 7. 2013 | 21:03
Auta

"Dokážeme si dobře představit, že internetový prodej bude rozšířen na všechny modely," citoval list Krügera. Automobilka již nyní plánuje internetový prodej svého nového elektromobilu i3, který bude představen koncem července. Prodejní personál BMW bude podle Krügera rovněž navštěvovat zákazníky přímo v jejich domovech.

"Očekávání a potřeby našich zákazníků se mění, a my chceme tyto požadavky uspokojit," uvedl Krüger. Plány na přímý prodej automobilů nicméně podle listu vyvolaly odpor ze strany dealerů BMW, píše agentura Reuters. Automobilka BMW je největším výrobcem luxusních vozů na světě. Loni zvýšila prodej o 10,6 % na rekordních 1,845 milionu vozů a v letošním roce počítá s dalším růstem.

Zdroj: ČTK

Podívejte se na aktuální video

AutaBMW
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nervozita na Wall Street: Americké akcie zahajují čtvrtý rok býčího trendu učebnicově, situace připomíná rok 1998

Nervozita na Wall Street: Americké akcie zahajují čtvrtý rok býčího trendu učebnicově, situace připomíná rok 1998

14. 11.-Petr Novotný, Andrej Rády
Americké akcie