The New York Times chce čelit poklesu tržeb novými produkty

Americké vydavatelství The New York Times se potýká s poklesem zisku i tržeb, více čtenářů chce proto získat prostřednictvím nových produktů. Čistý zisk firmě v prvním čtvrtletí klesl o 97 % na pouhé tři miliony dolarů. Tržby se snížily o 2 % na 466 milionů dolarů.
Firma chce přilákat nové zákazníky řadou levných produktů zahrnujících expanzi do internetového obchodu a her. "Chceme prohloubit vztah se svými loajálními zákazníky, ale také chceme využít širší rodinu produktů New York Times k získání nových klientů po celém světě," řekl šéf podniku Mark Thompson.
Společnost už dříve uvedla, že na podzim přejmenuje mezinárodní verzi svého vlajkového listu The New York Times z International Herald Tribune na International New York Times. Slibuje si od toho, že si zvýší mezinárodní dosah.
Firmě v prvním čtvrtletí klesly příjmy z reklamy o 11 %, zatímco příjmy z předplatného se zvýšily o 7 %. Počet předplatitelů internetové verze listu The New York Times se zvýšil o 45 % na zhruba 676 tisíc. Součástí nové strategie podniku má být levnější přístup k "nejdůležitějším a nejzajímavějším článkům" listu.
Zdroj: ČTK