Adidas zvýšil čtvrtletní zisk, prodává hokejovou značku CCM

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi adidas se dohodl na prodeji své hokejové značky CCM soukromému fondu Birch Hill Equity Partners, a to za 110 milionů dolarů. Adidas prodává některé své vedlejší značky, aby se mohl věnovat prioritním značkám adidas a Reebok. Adidas ve čtvrtek také oznámil, že ve druhém čtvrtletí zvýšil provozní zisk o 18 procent na 505 milionů eur. K růstu přispěla vyšší zisková marže.
Adida rovněž zlepšil výhled růstu příjmů a zisku na celý rok. Bez zahrnutí výkyvů směnných kurzů se mají tržby zvýšit o 17 až 19 procent, dosud Adidas čekal růst o 12 až 14 procent. Čistý zisk se má pohybovat v rozmezí od 1,36 miliardy do 1,39 miliardy eur, místo dosud očekávaných 1,2 až 1,225 miliardy eur. Údaj o zisku nezahrnuje aktivity, které firma prodává.
Adidas se již letos v květnu dohodl na prodeji svých golfových značek TaylorMade, Adams Golf a Ashworth. Firma se rozhodla zreorganizovat své aktivity v USA a prodat vedlejší činnosti, protože začala ztrácet v boji s konkurenční společností Nike.
Adidas již v březnu oznámil, že v rámci širší reorganizace plánuje prodat kanadskou značku hokejového vybavení. Dohoda by měla být dokončena ve třetím čtvrtletí.
CCM je předním návrhářem, výrobcem a prodejcem hokejového vybavení a oblečení. Sídlí v Montrealu a působí v Kanadě, USA a v Evropě. Firma je oficiální dodavatelem národní hokejové ligy NHL, americké a kanadské hokejové ligy a několika národních týmů.
Zdroj: ČTK
Aktuality
