US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-1,16 %
NASDAQ-1,81 %
DOW JONES-0,47 %
PX+0,44 %
ČEZ-0,31 %
NVIDIA-3,45 %

Adobe koupí za 1,5 miliardy USD platformu pro marketing Workfront

Americká společnost Adobe koupí za 1,5 miliardy USD platformu pro řízení práce lidí z marketingu Workfront. Adobe tak získá další produkt, který pomůže k lepší spolupráci v době, kdy jsou miliony lidí nuceny pracovat z domova.

Redakce IW
Redakce IW
10. 11. 2020 | 9:00
Americké akcie

Workfront má více než 3 000 zaměstnanců a zhruba milion uživatelů. Pomáhá firmám spravovat obsah, plánovat a sledovat marketingové kampaně. Obě společnosti jsou už dlouho partnery a mají více než tisíc společných zákazníků.

Adobe je tvůrcem programů Photoshop a Acrobat, v softwaru pro úpravu grafiky a fotografií má přední postavení. Poskytuje i cloudové nástroje, které pomáhají vytvářet, řídit a analyzovat reklamní a prodejní kampaně. U těchto nástrojů se jí však nepodařilo dosáhnout srovnatelného úspěchu.

Zdroj: ČTK

Aktualita pro rok 2026

Americké akcieFúze a akviziceTechnologie
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

10. 12.-Andrej Rády
Investiční bubliny