US MARKETOtevírá za: 10 h 41 m
DOW JONES-0,64 %
NASDAQ+1,61 %
S&P 500+0,72 %
META+0,51 %
TSLA+4,07 %
AAPL-0,28 %

Coty kupuje kosmetické značky brazilské firmy Hypermarcas

Americká kosmetická skupina Coty koupí od brazilského výrobce spotřebního zboží Hypermarcas jeho značky produktů pro osobní péči a krásu za zhruba jednu miliardu dolarů. Dohoda přichází tři měsíce poté, co se Coty dohodla na koupi 43 kosmetických značek od skupiny Procter & Gamble.

Firma Coty je druhým největším výrobcem parfémů na světě a snaží se rozšířit svou nabídku produktů, protože poptávka po jejích parfémech kvůli silné konkurenci na trhu klesá. V současnosti mají na celkových tržbách firmy podíl 55 % parfémy, 30 % kosmetika a 15 % produkty pro péči o pleť a tělo.

Mezi značkami, které Coty kupuje, je značka produktů pro osobní péči Monange, laků na nehty Risqué, která je jedničkou na brazilském trhu, či největší značka produktů pro muže na brazilském trhu Bozzano. Čisté příjmy těchto aktivit loni činily 253,5 milionu USD. Brazilské značky mají doplnit značky, které Coty koupila od Procter & Gamble za 12,5 miliardy USD. Mezi těmito značkami jsou třeba Wella a Clairol, napsala agentura Reuters.

Coty je druhým největším výrobcem parfémů na světě. Je známá hlavně parfémy se jmény celebrit, včetně Beyoncé, Lady Gaga a Madonny. Její záběr je však široký, od luxusních parfémů pro módní značky jako Bottega Veneta, Calvin Klein a Marc Jacobs po produkty pro péči o pleť prodávané v obchodech Wal-Mart Stores. Vlastní také značku potřeb pro péči o nehty OPI či řasenky Rimmel.

Zdroj: ČTK

FrancieFúze a akviziceKrása a zdraví
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika