US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,35 %
NASDAQ-0,11 %
S&P 500-0,19 %
ČEZ-0,08 %
KB-0,57 %
Erste-0,95 %

Nová sociální síť Sulia: Kašlete na kamarády, řešte obsah

Sdílení zájmů a sledování společných témat - to jsou dvě základní charakteristiky stále poměrně nové sociální sítě Sulia. Zatímco Facebook nebo Twitter jsou založeny na tom, že sdělujete okruhu svých přátel, cokoli máte na srdci, případně někdo dobrovolně sbírá každou "perlu" někoho jiného, Sulia umožňuje uživatelům sledovat jakýkoli obor, téma, hobby, sportovní tým, nebo třeba investiční strategii. A uživatelé se setkají až nad svým konkrétním zájmem.

Redakce IW
Redakce IW
12. 11. 2012 | 15:00
Sociální sítě

Uživatelé mohou obsah vytvářet, nebo pouze sbírat to, co naposílají na síť ostatní. Velké využití to má tedy nejen pro "čtenáře", kteří si mohou mimo jiné sestavit něco jako vlastní "noviny" nebo neustále aktualizovaný "katalog", ale i pro zadavatele reklamy, zpravodajské stanice a weby, které chtějí nalákat nové čtenáře a diváky a podobně.

Prostor, ve kterém se přirozenou cestou sdružují lidé se stejným zájmem, je samozřejmě doslova pokladem pro zadavatele reklamy. Nejen o tom mluvil ředitel firmy Sulia Jonathan Glick, jeden z nejvíce "hot" manažerů v technologickém sektoru, s redaktorkou Business Insideru.

Jak napsat status na Facebooku, aby z něj byl hit?

Jak napsat status na Facebooku, aby z něj byl hit?

Zdroj: Business Insider

Sociální sítě
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Greed Is Good aneb Kdo se bojí, nesmí do akciového lesa

Greed Is Good aneb Kdo se bojí, nesmí do akciového lesa

11. 8.-Andrej Rády
Americké akcie