US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,00 %
NASDAQ+0,55 %
DOW JONES-0,16 %
PX+err %
ČEZ-0,08 %
NVIDIA+3,02 %

LVMH koupila podíl ve značce šampaňského rappera Jay-Z

Moët Hennessy, divize luxusní skupiny LVMH, koupila podíl 50 % ve značce šampaňského Armand de Brignac patřící rapperovi Jay-Z. Finanční podrobnosti dohody nebyly zveřejněny. LVMH tak rozšiřuje svoji spolupráci s celebritami.

Redakce IW
Redakce IW
22. 2. 2021 | 21:06
Alkohol a drogy

Armand de Brignac v roce 2019 prodal více než půl milionu lahví. Cena za lahev začíná na 300 USD. Jay-Z je investorem značky známé logem pikového esa na lahvi v barvě kovu od roku 2006, plným vlastníkem pak od roku 2014.

Značce Armand de Brignac by mohly pomoci odborné znalosti v oblasti luxusního marketingu a distribuční síť LVMH v době, kdy trh se šampaňským zasáhla pandemie nemoci covid-19. Trh loni klesl o pětinu kvůli odkládání nebo rušení svateb a dalších oslav. LVMH, která vlastní značku šampaňského Moët & Chandon či koňaku Hennessy, si však vedla o něco lépe než celý trh, její prodej vína a lihovin klesl o 14 procent, upozornila agentura Bloomberg.

Luxusní značky po celém světě uzavírají partnerské dohody s celebritami ve snaze oslovit mladší zákazníky. Manželka Jay-Z, popová hvězda Beyoncé, se angažuje ve značce sportovního oblečení Ivy Park. Kosmetická firma Coty se loni dohodla na koupi podílu 20 procent v kosmetické značce KKW patřící hvězdě reality show Kim Kardashianové Westové. Sázky LVMH na celebrity se však ne vždy vyplatily. Tento měsíc firma oznámila, že po necelých dvou letech pozastavuje spolupráci s Rihannou a její módní značkou Fenty.

Zdroj: ČTK

Alkohol a drogyCelebrityEvropské akcieLuxus
Sdílejte:

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh