US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-0,92 %
NASDAQ-0,84 %
DOW JONES-1,18 %
PX-0,86 %
ČEZ+0,16 %
NVIDIA-2,76 %

Nova zdražila reklamu ve svém hlavním vysílacím čase

Televize Nova zdražila reklamu novým zákazníkům ve svém hlavním vysílacím čase označovaném jako super prime-time, tedy od 19:30 do 21:30. Koeficient pro nově nasmlouvané kampaně zvýšila z předchozích 1,35 na 1,5. Vyplývá to z obchodního sdělení, které v pondělí odeslala klientům. Hlavním cílem je podle televize zaručit zákazníkům exkluzivitu, která vedle vyššího zásahu přinese i lepší zapamatovatelnost odvysílané inzerce.

Změny se netýkají klientů s již uzavřenými dlouhodobými kontrakty. "Naším cílem je udržení výsadního postavení inzerentů, kteří s námi uzavřeli dlouhodobé kontrakty s přednostním právem alokace do super prime-time," uvedl obchodní tým Novy.

Pro příští rok televize zatím výpočet neupravila, ale "adekvátní" navýšení koeficientu již předpokládá - přijde v momentě, kdy bude vyprodána část kapacity nejsledovanějšího vysílacího času.

Zdroj: ČTK

Podívejte se na aktuální video

Reklama a marketingTelevize
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nervozita na Wall Street: Americké akcie zahajují čtvrtý rok býčího trendu učebnicově, situace připomíná rok 1998

Nervozita na Wall Street: Americké akcie zahajují čtvrtý rok býčího trendu učebnicově, situace připomíná rok 1998

14. 11.-Petr Novotný, Andrej Rády
Americké akcie