US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,13 %
NASDAQ-0,21 %
DOW JONES+0,16 %
PX+0,35 %
ČEZ+0,46 %
NVIDIA-2,47 %

Tržby společnosti Tatry Mountain Resorts v zimní sezóně 2017/2018 stouply meziročně o 30,8 %

Provozovatel lyžařských středisek a dalších sportovních areálů Tatry Mountain Resorts zveřejnil vybrané ukazatele za zimní sezónu 2017/2018. V období od 1. listopadu 2017 do 11. dubna 2018 společnost zaznamenala meziroční nárůst tržeb o 30,8 %.

V horských střediscích návštěvnost měřená počtem lyžařských osobodní vzrostla o 24,6 %, v zábavných parcích se počet návštěvníků meziročně zvýšil o 2,2 % a v segmentu hotelů se obsazenost zvýšila ve váženém průměru o 3,7 procentního bodu.

Tržby z prodeje skipasů se zvýšily o 33,9 %, tržby v segmentu zábavních parků vzrostly o 5,3 %, tržby hotelů meziročně stouply o 31,1 %, tržby v restauračních zařízeních stouply o 30,7 % a tržby v segmentu sportovních služeb a obchodů se zvýšily o 27,7 %.

Porovnání zahrnuje horská střediska Jasná Nízke Tatry, Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a Štrbské Pleso, Szczyrk Mountain Resort v Polsku, zábavní parky Aquapark Tatralandia a hotely patřící do portfolia TMR na Slovensku. Porovnání nezahrnuje polský zábavní park Legendia, který je přes zimu zavřený, ani lyžařské středisko Ještěd, které TMR začala provozovat v průběhu sezóny.

"Zimní sezónu hodnotíme velmi pozitivně, nejen co se týká tržeb a opět vyšší návštěvnosti, ale hlavně díky příznivým sněhovým podmínkám," uvedl výkonný ředitel společnosti Bohuš Hlavatý.

Zdroj: Tatry Mountain Resorts (TMR)

Akcie ČRSlovenskoSportTatry Mountain Resorts (TMR)Turismus a cestovní ruch
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

Je AI už bublina, nebo stále příležitost století? Na konferenci Market Mood padly odpovědi

22. 10.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Investiční portfolio