Tržby společnosti Tatry Mountain Resorts v zimní sezóně 2017/2018 stouply meziročně o 30,8 %

Provozovatel lyžařských středisek a dalších sportovních areálů Tatry Mountain Resorts zveřejnil vybrané ukazatele za zimní sezónu 2017/2018. V období od 1. listopadu 2017 do 11. dubna 2018 společnost zaznamenala meziroční nárůst tržeb o 30,8 %.
V horských střediscích návštěvnost měřená počtem lyžařských osobodní vzrostla o 24,6 %, v zábavných parcích se počet návštěvníků meziročně zvýšil o 2,2 % a v segmentu hotelů se obsazenost zvýšila ve váženém průměru o 3,7 procentního bodu.
Tržby z prodeje skipasů se zvýšily o 33,9 %, tržby v segmentu zábavních parků vzrostly o 5,3 %, tržby hotelů meziročně stouply o 31,1 %, tržby v restauračních zařízeních stouply o 30,7 % a tržby v segmentu sportovních služeb a obchodů se zvýšily o 27,7 %.
Porovnání zahrnuje horská střediska Jasná Nízke Tatry, Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec a Štrbské Pleso, Szczyrk Mountain Resort v Polsku, zábavní parky Aquapark Tatralandia a hotely patřící do portfolia TMR na Slovensku. Porovnání nezahrnuje polský zábavní park Legendia, který je přes zimu zavřený, ani lyžařské středisko Ještěd, které TMR začala provozovat v průběhu sezóny.
"Zimní sezónu hodnotíme velmi pozitivně, nejen co se týká tržeb a opět vyšší návštěvnosti, ale hlavně díky příznivým sněhovým podmínkám," uvedl výkonný ředitel společnosti Bohuš Hlavatý.
Zdroj: Tatry Mountain Resorts (TMR)
Aktuality
