Společnosti Tatry Mountain Resorts v letní sezóně stouply tržby o více než 4 %

Společnosti Tatry Mountain Resorts (TMR), která je provozovatelem lyžařských středisek a zábavních parků na Slovensku, v České republice a v Polsku, v letošní letní sezóně (od 1. června do 30. září) stouply tržby meziročně o 4,1 %. Výnosy se zvýšily ve všech segmentech s výjimkou zábavních parků, které zaznamenaly 3% pokles návštěvnosti.
Tržby z prodeje lístků na lanovky v horských střediscích se zvýšily o 8,6 %, tržby hotelů stouply o 2,3 %, tržby restauračních zařízení byly vyšší o 2,9 % a tržby v segmentu sportovních služeb a obchodů vyskočily o 17,8 %. Tržby v segmentu zábavních parků byly nižší o 1,4 %.
Návštěvnost horských středisek byla meziročně nižší o 3 %, v zábavních parcích se naopak návštěvnost zvýšila o 0,9 %. Obsazenost v segmentu hotelů se ve váženém průměru snížila o 1,2 procentního bodu, průměrná denní cena se ale zvýšila o 10,6 %.
"Pokles návštěvnosti na horách způsobilo proměnlivé a deštivé počasí v úvodu léta. Těší nás ale, že navzdory poklesu návštěvnosti v Tatralandii v důsledku masivních reklamních kampaní konkurenčních polských akvaparků se nám podařilo dosáhnout mírného nárůstu návštěvnosti v segmentu zábavních parků," uvedl výkonný ředitel společnosti Bohuš Hlavatý.
"Předpokládáme, že TMR splní své celoroční cíle, kdy by celkové tržby měly dosáhnout 105 milionů eur a zisk EBITDA 33,5 milionu eur," říká analytik Bohumil Trampota z J&T Banky.
Zdroj: Tatry Mountain Resorts (TMR)