Mafra se sloučí s dceřinými mediálnimi firmami

Společnost Mafra se sloučí s dceřinými mediálními firmami Webdio, Retail Info, AGF Media a Léko Media Group. Zjednodušení struktury souvisí s transformací mediální skupiny Mafra zahájené po loňském převzetí Agrofertem Andreje Babiše. Plán fúze společnost zveřejnila ve Sbírce listin.
O plánovaném začlenění firem Mafra informovala již dříve. Podle aktuálního projektu se součástí mateřské společnosti stanou provozovatel obsahových a komunitních webů Webdio, Retail Info zabývající se stránkami o maloobchodu, dále Léko Media Group, která stojí za projektem Česká pozice, a společnost AGF Media vydávající regionální týdeník 5plus2.
Při fúzi podle materiálu ve Sbírce listin dochází k zániku uvedených společností a přechodu jejich jmění, tedy souhrnu veškerého majetku a dluhů, na nástupnickou společnost. Jediným akcionářem Mafry zůstává Agrofert.
Zdroj: ČTK
Aktuality
