US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-0,26 %
NASDAQ-0,92 %
DOW JONES+0,77 %
PX+0,44 %
ČEZ+0,00 %
NVIDIA-1,85 %

Denní glosa: Reklamní císař je prý nahý

Německý telekomunikační gigant Deutsche Telekom přezkoumává své komunikační kontrakty v hodnotě přes 350 milionů eur ročně. Letos chce utratit až 450 milionů.

Daniel Deyl
Daniel Deyl
22. 2. 2017 | 8:00
Deutsche Telekom

Deutsche Telekom za tímto účelem oslovil mnoho agentur velkých i malých, včetně firmy MediaCom (jež patří do konglomerátu WPP), kterou dosud zaměstnává v Německu. DT chce být progresivní, takže oslovuje i řadu firem mimo obor, můžeme se dočíst ve firemních prohlášeních a v publikacích zabývajících se reklamou a marketingem.

Také je možné, že skutečnost je prozaičtější. DT si jako velký hráč může dovolit zredukovat počet prostředníků mezi potřebou vlastní prezentace a jejím koncovým výstupem v podobě jednotlivých komunikačních počinů (třeba inzerátů, sponzorských dohod a podobně).

Jinými slovy, všechny mediální, kreativní, distributorské a kdovíjaké ještě firmy mu jako klientovi nepřinášejí nic, co by nesvedl sám. Žádná hodnota, žádná úspora z množství, nic. Žádné šaty, jež by halily nahotu císaře reklamně-mediálního průmyslu. Slovy prostořekého marketingového profesora Marka Ritsona "load of horseshit", tedy spousta koňských koblížků, řečeno zdvořile.

Deutsche TelekomGlosa
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh