US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500-1,07 %
NASDAQ-1,69 %
DOW JONES-0,51 %
PX+0,27 %
ČEZ+0,31 %
NVIDIA-2,52 %

Nejhodnotnější luxusní značky pro rok 2012

Louis Vuitton je s velkým náskokem nejhodnotnější značkou luxusního zboží na světě. Vyplývá to z analýzy konzultantské společnosti Interbrand, která mimo jiné zohledňuje význam značky pro hospodářské výsledky firmy. Které firmy se umístily v rámci segmentu luxusního zboží nejlépe a jaká je jejich hodnota?

Redakce IW
Redakce IW
4. 10. 2012 | 13:00
Brandy a značky
Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady

Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady

Zdroj: Interbrand

Aktualita pro rok 2026

Brandy a značkyLuxus
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

Tenhle skeptik to nevzdává: AI boom může skončit horší krizí než tou v roce 2008

10. 12.-Andrej Rády
Investiční bubliny