Nejhodnotnější luxusní značky pro rok 2012

Louis Vuitton je s velkým náskokem nejhodnotnější značkou luxusního zboží na světě. Vyplývá to z analýzy konzultantské společnosti Interbrand, která mimo jiné zohledňuje význam značky pro hospodářské výsledky firmy. Které firmy se umístily v rámci segmentu luxusního zboží nejlépe a jaká je jejich hodnota?

Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady
Boom luxusního zboží v Číně neopadá. Podle údajů banky UBS se v Číně prodává více šperků, módy a dalšího zboží než ve Spojených státech a v Evropě dohromady. Bohatých Číňanů přibývá a ekonomika stále roste více než 9% tempem.

Zdroj:
Interbrand
Brandy a značky
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Obrázek: Thinkstock
6. 7. 2022 17:05
Největší rizika (nejen) pro český byznys pro druhé pololetí roku 2022
Česká ekonomika
Přestat sledovat
Ekonomické a politické hrozby
Přestat sledovat
Evropská ekonomika
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světová ekonomika
Přestat sledovat
Obrázek: Profimedia
6. 7. 2022 6:25
Tyleček (XTB): Nová maxima cen ropy nelze vyloučit, situace na trhu bude dále napjatá
Komodity
Přestat sledovat
Přestat sledovat
Ropa Brent
Přestat sledovat
Ropa WTI
Přestat sledovat
Obrázek: BCPP
5. 7. 2022 12:33
Kovařík (BCPP): Vstup nových firem na hlavní trh pražské burzy vyžaduje zklidnění situace, na START…
Akcie ČR
Přestat sledovat
Pražská burza
Přestat sledovat
Primární úpis akcií (IPO)
Přestat sledovat
Obrázek: Erste Group Bank
4. 7. 2022 12:50
Nemovitostní trh v době vyšších sazeb a inflace: Záleží na segmentu. Poptávka je silná, větší…
Bydlení
Přestat sledovat
Investiční alternativy
Přestat sledovat
Komerční reality
Přestat sledovat
Nemovitosti
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat