Puma se potýká se slabou poptávkou v Číně a jižní Evropě

Provozní zisk německého výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma se ve druhém čtvrtletí propadl o třetinu na 31,2 milionu eur kvůli poklesu prodeje v Číně a jižní Evropě.
Celkové tržby společnosti se meziročně snížily o osm procent na 692 milionů eur. Firma zaznamenala pokles zisku a tržeb také v prvním čtvrtletí, upozornila agentura DPA.
Puma dnes potvrdila, že v celém letošním roce počítá s poklesem tržeb až o pět procent. Firma nyní rámci restrukturalizace snižuje počet prodejen, zužuje sortiment a omezuje sponzorské aktivity. Podnik je třetím největším výrobcem sportovního oblečení na světě za konkurenty Nike a Adidas.
Začátkem tohoto měsíce se do čela společnosti postavil bývalý hráč fotbalové Bundesligy a ostřílený norský manažer v oboru Björn Gulden. Nahradil tak bývalého generálního ředitele Franze Kocha, který koncem března odešel z funkce.
Zdroj: ČTK