US MARKETOtevírá v 15:30
DOW JONES-0,27 %
NASDAQ-0,07 %
S&P 500-0,13 %
ČEZ+0,55 %
KB-0,77 %
Erste+1,54 %

Nejhodnotnější luxusní značky pro rok 2012

Louis Vuitton je s velkým náskokem nejhodnotnější značkou luxusního zboží na světě. Vyplývá to z analýzy konzultantské společnosti Interbrand, která mimo jiné zohledňuje význam značky pro hospodářské výsledky firmy. Které firmy se umístily v rámci segmentu luxusního zboží nejlépe a jaká je jejich hodnota?

Redakce IW
Redakce IW
4. 10. 2012 | 13:00
Brandy a značky
Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady

Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady

Zdroj: Interbrand

Brandy a značkyLuxus
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Česko jako investiční destinace: Proč zahraniční firmy váhají?

Česko jako investiční destinace: Proč zahraniční firmy váhají?

12. 9.-Vendula Pokorná
Byznys a podnikání