US MARKETOtevírá v 15:30
S&P 500+0,79 %
NASDAQ+1,15 %
DOW JONES+1,01 %
PX-0,31 %
ČEZ+0,31 %
NVIDIA+2,21 %

Nejhodnotnější luxusní značky pro rok 2012

Louis Vuitton je s velkým náskokem nejhodnotnější značkou luxusního zboží na světě. Vyplývá to z analýzy konzultantské společnosti Interbrand, která mimo jiné zohledňuje význam značky pro hospodářské výsledky firmy. Které firmy se umístily v rámci segmentu luxusního zboží nejlépe a jaká je jejich hodnota?

Redakce IW
Redakce IW
4. 10. 2012 | 13:00
Brandy a značky
Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady

Ráj pro výrobce luxusu: Číňané utratí za drahé zboží víc než Evropa a USA dohromady

Zdroj: Interbrand

Brandy a značkyLuxus
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

Akciový trh je asymetricky nakloněný býkům, chce to ale někdy hodně pevné nervy

20. 10.-Andrej Rády
Akciový trh