US MARKETOtevírá za: 17 h 15 m
DOW JONES-0,29 %
NASDAQ+0,00 %
S&P 500-0,07 %
META+7,92 %
TSLA+6,75 %
AAPL+6,18 %

Poznáte je? Loga superfirem útočí na zákazníky

Ani ty největší společnosti na světě si nemohou "udělat prázdniny". Na jejich pozici útočí noví hráči, a tak i opravdoví giganti musejí nabízet novinky a přesvědčovat trh o své výjimečnosti. To první, co u většiny firem znáte, je logo. A právě symboly několika velkých firem jsme zvolili jako ukázku toho, jak bojují na poli marketingu o přízeň zákazníků.

1. Coca-Cola

2. Pepsi

Je vidět, že zatímco Coca-Cola drží jasnou linii, jen s určitým schizmatem v rámci označení "Coke", Pepsi jako historická "dvojka" stále něco vymýšlí.

Cola, nebo Pepsi?! Válka pokračuje (VIDEO)

3. Shell

4. Microsoft

Firma usnula na vavřínech, alespoň to naznačuje (ne)dynamika při změnách loga. Ale Gatesem vybudovaný gigant se začal hýbat. Až čas ukáže, zda odolá tlaku mladší konkurence.

14,17 a 50: Dvě čísla, která vysvětlují, proč dal Microsoft za Skype 8 miliard dolarů

5. Apple

Jablíčko se z původního stromu dostalo až do stříbřitého schématu. Prvotní hřích, dnes investiční hit posledních let, symbol éry chytrých telefonů a nového přístupu k poslechu hudby.

Akcie, které možná dají zapomenout na Apple

6. Walmart

Finanční krize firmu připravila o pomlčku v názvu. Symbol amerického nakupování bojuje se slabou spotřebitelskou poptávkou v USA.

7. Ford

Americká automobilka dokázala na rozdíl od Chrysleru a General Motors projít krizí bez státní pomoci. V posledních letech se nadechuje k růstu.

Automobilka, na kterou můžete vsadit

8. Starbucks

9. Warner Brothers

10. Xerox

10 nejcennějších značek světa

Zdroj: Business Insider

Brandy a značkyHistorie
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

Nahoru, nebo dolů #11: Koňský povoz a příliš ropy

6. 5.-Vendula Pokorná
Evropa