Yum! Brands otevírá restauraci KFC s pořadovým číslem 40 000

Společnost Yum! Brands otevírá restauraci KFC s pořadovým číslem 40 000 v indickém městě Goa a potvrzuje svou vedoucí pozici a růst na rozvíjejících se trzích.
Společnost Yum! Brands, přední světový provozovatel restaurací, oznámila, že otevřela restauraci s pořadovým číslem 40 000, vlajkovou loď značky KFC v indickém městě Goa, čímž potvrdila svou vedoucí pozici a růst na rozvíjejících se trzích. Očekává se, že do roku 2015 dosáhne prodej společnosti a franšízových restaurací v Indii částky 1 miliardy amerických dolarů. Do té doby bude mít společnost v Indii více než 1 000 restaurací značek KFC, Pizza Hut a Taco Bell ve více než 100 městech.
Společnost Yum! Brands je světová jednička na rozvíjejících se trzích s dvojnásobnou výhodou nad nejbližší konkurencí. Společnost rovněž zaujímá přední místo v oblasti mezinárodního rozvoje, neboť otevírá více než pět restaurací denně mimo Spojené státy americké a plánuje otevřít rekordních 1 450 nových restaurací na rozvíjejících se trzích ještě letos. Rozvíjející se trhy představují pro firmu ohromný potenciál.
"Spolu s našimi franšízovými partnery, kteří jsou připraveni na rozvoj, plánuje společnost Yum! Brands investovat do roku 2020 do rozvíjejících se trhů 10 miliard amerických dolarů a provozovat zde více než 20 tisíc restaurací," řekl David Novak, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Yum! Brands. "Na předních 10. rozvíjejících se trzích připadají pouhé 2 restaurace na milion obyvatel, zatímco ve Spojených státech připadá na stejný počet lidí 58 restaurací. Jsme tak na samém počátku našeho globálního rozvoje. Indie představuje jednu z největších příležitostí, pokud jde o rozvojové trhy světa, a jsme velmi rádi, že zde můžeme oslavit otevření restaurace s pořadovým číslem 40 000."
Indie představuje pro společnost Yum! Brands klíčový trh. Střední třída zde rychle roste a je zde ohromná populace více než 1,2 miliardy lidí, z nichž 65 procent je mladších 35 let. Očekává se, že Indie bude mít do roku 2030 největší spotřebitelskou třídu na světě. V Indii je rovněž silně rozvinutý maloobchod a země je šestým největším konzumentem drůbeže na světě. Trh se stravováním mimo domov se odhaduje na 94 miliard amerických dolarů a pouhé dvě procenta zajišťují národní a mezinárodní značky maloobchodního prodeje potravin.
Zdroj: ČTK