Kdy je nejlepší dávat obsah na Twitter, Facebook, Instagram či LinkedIn?

Dělat velký byznys bez sociálních sítí je tak trochu bláznovství. Bez Facebooku, Twitteru nebo třeba LinkedInu to zkrátka nejde. Založit si na některé ze sociálních sítí účet a čas od času na něj vložit jeden příspěvek ale nestačí. Správné načasování zveřejnění příspěvku je klíčové.

Firmy, které jako hlavní komunikační kanál se zákazníky používají Facebook, by se měly soustředit především na druhou polovinu pracovního týdne. Ideálními dny pro zveřejňování příspěvků jsou čtvrtek a pátek. Na čase nijak zvlášť nezáleží, lidé příspěvky čtou prakticky celý den, i když špička je od jedné do tří hodin odpoledne, atraktivní jsou i brzké dopolední a večerní časy.

Facebook se rozhodně nevyplatí podceňovat. Populární sociální síť používá více než miliarda lidí. Oblibě se těší i mezi mladými, když ti často zachytávají módní vlny a preferují jiné, mladší sítě.

Twitter není klasická sociální síť, funguje totiž hlavně jako čtečka zpráv ze světových médií. Přesto lze i na něm správným načasováním zvětšit dosah příspěvku. Naprostá většina aktivity se na Twitteru odehrává během pracovního týdne a optimálním časem pro zveřejnění tweetu je poledne a pět až šest hodin odpoledne.

Ve srovnání s Facebookem je na Twitteru výrazně méně lidí. I zde platí, že je vhodné příspěvky cílit zejména na mladší uživatele, kteří starší ročníky početně převyšují.

Fotografie a obrázky lze samozřejmě sdílet jak na Facebooku, tak na Twitteru, velké popularitě se ale v poslední době těší také specializovaný Instagram. Také na něm je vhodné fotky sdílet během pracovního týdne, nejlépe ale kolem druhé hodiny ranní a páté a desáté odpolední. A stejně jako na Facebooku a Twitteru najdete na Instagramu hlavně mladé lidi do 29 let.

LinkedIn je populární hlavně mezi muži a ženami s vyššími příjmy. Kdy na něj ideálně vkládat příspěvky? V úterý, středu nebo čtvrtek mezi devátou ráno a pátou večer. LinkedIn je zajímavý z pohledu zastoupení věkových kategorií, největšímu počtu uživatelů této sociální sítě je 30 až 64 let, což souvisí s jejich kariérou a výší příjmů.

Čas nehraje roli jen na sociálních sítích. Také při komunikaci prostřednictvím e-mailu se vyplatí dodržovat pár jednoduchých zásad. Důležité zprávy posílejte zásadně během pracovního týdne, ideálně pak v dopoledních hodinách. Avšak pozor, zapomeňte na to, že ranní ptáče dál doskáče. Pokud se probudíte třeba kolem čtvrté hodiny a řeknete si, že místo dalšího spánku raději vyřídíte poštu, vystavujete se riziku, že si vašich e-mailů pod záplavou dalších zpráv ráno po příchodu do práce nikdo nevšimne. Ideálně e-maily posílejte kolem desáté hodiny dopoledne.

Zdroj:
Microsoft
Facebook
Přestat sledovat
LinkedIn
Přestat sledovat
Twitter
Přestat sledovat
Sociální sítě
Přestat sledovat
Komunikace
Přestat sledovat
Mohlo by vás zajímat
17. 4. 2021 20:31
V PONDĚLÍ V 10 HODIN ŽIVĚ: Expertní tržní výhled
Akcie ČR
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat
15. 4. 2021 17:01
Ivana Birtová (Realitní Shaker): Nízké sazby a malá nabídka hrají do karet investicím do nemovitostí
Bydlení
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční alternativy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Nemovitosti
Přestat sledovat
Realitní trh
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
13. 4. 2021 17:01
Ronald Schubert (WOOD & Company): Největším rizikem je růst výnosů dluhopisů, současné úrovně ale…
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
WOOD & Company
Přestat sledovat
10. 4. 2021 20:31
Jaroslav Brychta (XTB): V rámci výsledkové sezóny budou nejdůležitější výhledy samotných firem
Akcie ČR
Přestat sledovat
Americké akcie
Přestat sledovat
Evropské akcie
Přestat sledovat
Expertní tržní výhledy
Přestat sledovat
Investiční tipy
Přestat sledovat
Rozhovor
Přestat sledovat
Světové akcie
Přestat sledovat