US MARKETOtevírá za: 5 h 48 m
DOW JONES-0,64 %
NASDAQ+1,61 %
S&P 500+0,72 %
META+2,60 %
TSLA+6,75 %
AAPL+1,02 %

Denní glosa: Jak otravovat bez zvonku

Investoři, pozor! Sežeňte si své oblíbené telemarketingové firmy (ty, které tu strašnou činnost provozují na zakázku, i jejich klienty) a uvolněte hotovost. Budoucnost bude patřit právě společnost, které dokázaly spojit nekonečnou otravnost s technologickou vyspělostí.

Oč jde? Americká Federální komunikační komise, regulátor telekomunikačního trhu, zvažuje, zda má povolit nejnovější telemarketingový hit. Je jím praxe, jež umožňuje těmto lidem zavolat na vaše číslo a nechat vzkaz v hlasové schránce, aniž by vám telefon vůbec zazvonil. Později, nic zlého netuše, si chcete poslechnout zprávu od člověka, který se vám nedovolal, a namísto toho se dozvíte o úžasně zlevněných bambusových ponožkách.

Vtip je nejen v tom, že je to podlost, nýbrž také v tom, že takové "hovory" může firma, technicky vzato, klidně rozesílat automaticky na libovolné množství přístrojů. Můžeme se tak dočkat toho, že hlasové schránky – a dost možná telefony vůbec – nepůjde používat, protože budou po okraj nacpané vtíravými plechovými telemarketéry.

Ministři spravedlnosti jednotlivých států se podle serveru thehill.com snaží přesvědčit FCC, aby proboha alespoň omezila počet vzkazů, které lze tato zanechat. Jenže šéf FCC je advokát Ajit Varadaraj Pai, což je pro všechny praktické účely Trumpův člověk. Takže už zbývají jen ty investice do telemarketingových společností.

GlosaReklama a marketingTechnologieTelekomunikace
Sdílejte:

Doporučujeme

Nenechte si ujít

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

Nahoru, nebo dolů #12: Jádro a emise jako never ending story

13. 5.-Michaela Nováková, Vendula Pokorná
Česká republika