CME: Návrat inzerentů na Novu pokračoval

Na televizi Nova se loni vraceli inzerenti, kteří v roce 2013 odešli kvůli výraznému zdražení reklamního prostoru. Svou reklamu vrátily na Novu například společnosti L'Oréal Česká republika, Nestlé Česko nebo Ahold. Podle ceníkových cen inzerenti proinzerovali 10,4 miliardy Kč (+63 % meziročně). Počet odvysílaných reklam se více než zdvojnásobil na 426 tisíc.
"Zpráva není překvapením. Ceníkové ceny ale úplně neodpovídají reálným tržbám. Podle našich propočtů reklamní tržby CME v ČR loni vzrostly o zhruba 30 %, a z velké části tak korigovaly ztráty z roku 2013. Očekáváme, že na úroveň roku 2012 se dostanou až v příštím roce," okomentoval zprávu Václav Kmínek, analytik z České spořitelny.
Zdroj: Česká spořitelna